Günümüzde internetin aşırı yaygın bir mecra olması ile birlikte reklamcılık ve pazarlama dünyası da yenilenmek durumunda kaldı.
Geleneksel medyada reklam işleri televizyon, radyo, gazete ve dergiden yürüyordu. Markalar; televizyonda bir reklam için saniye başına uçuk fiyatlar ödemek durumundaydılar. Gazetede reklam vermek için ise reklamınızın büyüklüğüne göre fiyat belirlenirdi. İşin kötüsü de tüm bu reklamın hedef kitleye ulaşıp ulaşmadığını net bir şekilde gösteren bir veri raporunun elde edilemeyişiydi. Dolayısıyla markalar da bu durum yüzünden reklam ajanslarına mesafeli duruyorlardı.
Oysa dijital reklamcılıkta böyle durumlar söz konusu değil.
Markalar dijital reklamcılığı en başta benimsemekte zorlanmış olsalar da günümüzde bu durum giderek azalmakta. Çünkü dijital bir kampanya yapmak istiyorsanız; ajanslar bunun için ilk önce sizin hedef kitlenizi en kolay hangi dijital mecrada yararlanabileceğinizi araştırır, daha sonra etkili bir hedef kitle listesi oluşturur ve kampanyanızı yayınlar.
Kampanya yayınlandıktan sonra ise sonuçları anı anına takip eder, gerçek kitleye ulaşıp ulaşamadığınızı, kampanyanızı kaç kişinin gördüğünü, hatta kimlerin reklam sayesinde web sitenize giriş yaptığını yani kısaca en ince ayrıntısına kadar inceler, verileri toplar ve sizin için raporlar.
Bu sayede siz ajansların bütçenizi nasıl kullandığını, doğru mu yanlış mı olduğunu anlar ona göre stratejinizi oluşturursunuz.
Dijital reklam ajansları;
SEM & SEO
Dijital reklam yönetimi
Web tasarım
Web site trafik analizi
Performans takibi ve raporlaması
Sosyal Medya Yönetimi
E-mail marketing
Siz de dijital mecralarda işletmeniz ile var olarak daha geniş kitlelere ulaşmak ve kazancınızı katlamak istiyorsanız bizimle çalışabilirsiniz.